Stimați reprezentanți ai diasporei care activați în domeniul medical,
Biroul relații cu diaspora vă informează că a fost lansat anunțul cu privire la depunerea dosarelor pentru a deveni membri ai Consiliilor de administrație ale Instituțiilor Medico-Sanitare Publice, în care Ministerul Sănătății al Republicii Moldova deține calitatea de fondator.
Cerințe față de candidați:
- deține cetățenia Republicii Moldova și este stabilit peste hotare;
- cunoaște limba română;
- deține studii superioare în medicină;
- are experiență de muncă în domeniul medical de cel puțin 3 ani, dintre care cel puțin un an peste hotarele țării;
- la moment activează peste hotare în cadrul unei instituții medicale sau a unei instituții științifice sau de învățământ medical;
- nu are antecedente penale.
Persoanele interesate vor depune dosarul de intenție care va conține:
- cererea, cu indicarea denumirii instituției medico-sanitare publice, pentru care solicită să fie numit în calitate de membru al Consiliului de administrație;
- curriculum vitae (CV);
- copia actului de identitate;
- copia actului/actelor de studii;
- adeverința de la instituția în care activează la moment;
- scrisoare de motivație (maxim 2 file).
Suplimentar, puteți anexa și alte acte pe care le considerați relevante pentru calitatea de membru al Consiliului de administrație. Dosarele se vor depune electronic la următoarele adrese de e-mail: victoria.olaru@ms.gov.md sau andrei.punga@ms.gov.md până pe data de 05 iulie 2023.
Informații detaliate pot fi găsite pe pagina web a Ministerului Sănătății