Biroul pentru relații cu diaspora și Organizația Internațională pentru Migrație (OIM), Misiunea în Republica Moldova, anunță concurs pentru ocuparea poziției de Consultant Național în tehnologii informaționale (IT) în cadrul proiectului ”Consolidarea migrației și dezvoltarea cadrului instituțional în Republica Moldova”, finanțat de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) și implementat de OIM.
Consultantul Național IT va activa sub supravegherea generală a BRD şi OIM, va asigura informarea și comunicarea cu membrii diasporei prin intermediul instrumentelor multimedia, a resurselor online și a paginilor web.
În special, consultantul va fi responsabil pentru:
- Crearea, modificarea și mentenanța instrumentelor multimedia, a resurselor online și a paginilor web gestionate de BRD;
- Crearea, modificarea și optimizarea materialelor vizuale ale BRD;
- Crearea și asigurarea funcționalității unei baze de date, conform cerințelor BRD;
- Consiliere și suport tehnic angajaţilor BRD în orice chestiuni legate de implementarea tehnologiilor IT disponibile și a resurselor multimedia in procesul executării sarcinilor de serviciu, precum şi în chestiunile ce ţin de determinarea specificațiilor tehnice pentru achiziționarea de echipament şi servicii IT.
Cerinţe de bază de eligibilitate:
Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
Cunoaşterea limbii române și engleze.
Calificările necesare (studii, experienţă şi abilităţi)
Studii: Superioare, de licenţă sau masterat, în domeniul tehnologiilor informaţionale şi ale comunicării sau similare.
Experiență profesională:
- Minimum 2 ani în domeniile relevante (web development și design);
- Experiență în crearea și dezvoltarea paginilor web și a platformelor online de comunicare;
- Experiența internațională va fi considerată un avantaj.
Cunoștințe avansate în următoarele domenii:
- Programare web (HTML, CSS și PHP);
- Web design (Adobe Muse, Photoshop și Adobe Illustrator);
- Creare și menținere la zi a bazelor de date;
- Content management.
Abilități: planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, argumentare, prezentare, comunicare eficientă în echipă, optimizare a resurselor existente.
Atitudini/ Comportamente: imaginație, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, spirit de inițiativă, tendință spre dezvoltare profesională continuă.
Durata contractului: 6 luni.
Metoda de aplicare: Persoanele interesate pot transmite CV-ul şi scrisoarea de motivaţie, prin email, la hrchisinau@iom.int pînă la data de 20 septembrie 2015, ora locală 23:59, cu referință la acest anunţ.
Doar persoanele selectate vor fi contactate. Pentru informaţii suplimentare, puteţi contacta: +373 22 23 29 40, 22 23 29 41 (extensia 121).